Program Asystent Osoby Niepełnosprawnej w Dobrej to inicjatywa mająca na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami w codziennym funkcjonowaniu. Dzięki usługom asystenckim możliwe jest osiągnięcie większej samodzielności i aktywizacji społecznej oraz zawodowej. Program ten, kierujący się ideą integracji społecznej, ma na celu pomoc dla niepełnosprawnych w realizacji różnorodnych zadań, takich jak zakupy, poruszanie się po mieście czy kontakty ze służbą zdrowia.
Osoby, które chcą skorzystać z programu asystenckiego, powinny złożyć odpowiedni wniosek o asystenta osoby niepełnosprawnej, do którego dołączają niezbędne dokumenty, takie jak orzeczenie o niepełnosprawności. W Dobrej mieszkańcy mogą składać wnioski poprzez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (MGOPS), który udzieli również informacji na temat regulaminu programu oraz wymaganych załączników do wniosku.
Dzięki wsparciu asystentów, osoby z niepełnosprawnościami mogą liczyć na pomoc w codziennym życiu, co znacząco wpływa na ich komfort i jakość życia. Program Asystent Osoby Niepełnosprawnej w Dobrej jest zatem szansą na lepsze jutro dla wielu mieszkańców gminy.
Osoby zainteresowane udziałem w programie mogą skontaktować się z MGOPS w Dobrej pod wskazanym adresem:
MGOPS Dobra
Ul. Wiatraki 13
62-730 Dobra
Telefon: 63 279 80 01
E-mail: mgops@dobra24.pl