Program Asystent Osoby Niepełnosprawnej w Pacanowie, powiat buski w województwie świętokrzyskim, to inicjatywa mająca na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami w dążeniu do samodzielności oraz integracji społecznej. Usługi asystenckie obejmują szeroki zakres pomocy, która ma na celu aktywizację społeczną i zawodową osób niepełnosprawnych. Program ten umożliwia korzystanie z asystentury osobistej, co ma na celu znaczne polepszenie jakości życia uczestników.
Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą ubiegać się o profesjonalną pomoc asystenta, który wspiera w codziennych czynnościach, takich jak zakupy, korzystanie z transportu publicznego czy udział w różnych wydarzeniach społecznych. W ramach programu realizowane są również działania mające na celu zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych oraz ich aktywności na rynku pracy.
Wszystcy zainteresowani mogą składać wnioski o przyznanie asystenta osoby niepełnosprawnej, wypełniając odpowiedni formularz oraz dostarczając wymagane dokumenty. Warto zaznaczyć,że program cieszy się dużym zainteresowaniem,dlatego warto niezwłocznie złożyć wniosek,by móc korzystać z dostępnych usług.
Osoby lub instytucje, które chcą uzyskać więcej informacji oraz złożyć wniosek, zapraszam do kontaktu z następującymi punktami realizującymi program:
MGOPS Pacanów
Ul. Rynek 15
28-133 pacanów
Telefon: 41 376 54 59
E-mail: pacanow@ops.busko.pl
Urząd Gminy Pacanów
Ul. Kościuszki 2
28-133 Pacanów
Telefon: 41 376 54 20
E-mail: ug@pacanow.pl