Program Asystent Osoby Niepełnosprawnej Sępopol to inicjatywa mająca na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. W ramach programu oferowane są usługi asystenckie, które mają na celu poprawę samodzielności i jakości życia uczestników. Asystenci osobisty to wykwalifikowani pracownicy, którzy pomagają w realizacji codziennych czynności, takich jak zakupy, poruszanie się po mieście, czy uczestniczenie w różnorodnych aktywnościach społecznych.
Program ten angażuje także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, co umożliwia im aktywizację społeczną i zawodową. dzięki temu, uczestnicy programu mogą lepiej integrować się z lokalną społecznością oraz zyskiwać większą niezależność.Skorzystanie z usług asystenta to również doskonała okazja do nawiązywania nowych relacji i czerpania radości z życia.
Aby wziąć udział w programie, konieczne jest złożenie wniosku o asystenta osoby niepełnosprawnej. Wniosek można złożyć w MGOPS Sępopol, który obsługuje osoby potrzebujące wsparcia. do wniosku należy załączyć wymagane dokumenty. Szczegółowe informacje dotyczące naboru, regulaminu, a także formularza wniosku są dostępne w urzędzie.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w programie zapraszają do kontaktu:
MGOPS Sępopol
Lipowa 1A
11-210 Sępopol
Telefon: 897613219
E-mail: sekretariat@mgops.sepopol.pl